E-Posta Pazarlama E-Mail Marketing Nedir ? Posta reklamcılığı, alıcılara elektronik posta yoluyla ulaşma biçimidir. Dijital reklamcılığın en eski ve etkili kanallarından biri olmaya devam ettiğini söyleyebiliriz. Elektronik posta kampanyaları ile etkileşim kurma, satış yapma ve marka sadakati oluşturma diğer kanallardan daha ucuz görünmektedir.
Günümüzde hemen hemen herkesin 1’den fazla e-posta hesabı var. 2016 yılı ortak verilerine göre gün bazında ortalama 240 milyar e-posta gönderiliyor. Bir iş arkadaşınız günde 121 e-posta alıyor. Genel olarak, bu postaların% 49,7’si istenmeyen postalardır. Otomasyonla gönderilen e-postalar, manuel olarak gönderilen e-postalara göre% 320 daha fazla satış yaratıyor. (örneğin, bir e-ticaret web sitesi rutin olarak bir ürünü satın alma sepetinin içine yerleştirdiğini ancak artık siparişini bitirmediğini hatırlatan bir e-posta gönderir). Gönderilen postaların yalnızca% 8,5’i yanıt aldı. Sizde E-mail marketingden doğru sonuçlar almak istiyorsanız hemen iletişime geçin.